جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس غمگین

انکه جان داد مرا عشقت بود انچه لرزاند مرا هجرت بود تا که گفتی

 
جانازنده شدم وان بت بتکده ام جسمت بود


* * * * * * * * * * * *


آنان که عشق من را به بهانه ی عشق دیگر گم کردند !

باشد که این بهانه سایه نفرینی باشد بر خط به خط کتاب زندگیتان.


* * * * * * * * * * * *


رفتی و تا همیشه خمارم گذاشتی پا روی عشق و دارو ندارم گذاشتی نه

 
باورم نمیشه این قصه را که تو یه عمرسر کارم گذاشتی

 


* * * * * * * * * * * *


از تو آینه ساخته بودم

به چه سادگی شکستی

توی کارت مونده بودم

اما ثابت کردی پستی


* * * * * * * * * * * *


شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب . من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم!


* * * * * * * * * * * *


راندی زبرت مرا و خوارم کردی

از درگه خویش برکنارم کردی

چون برگ گلی که درکف باد افتد

بازیچه دست روزگارم کردی



* * * * * * * * * * * *


تو رفیق نیمه راهی به خدا غرق گناهی

دیگه چاره ای ندارم می دونم در اشتباهی

تو دلم جائی نداری تو محبتی نداشتی

منو از ریشه سوزوندی دلمو تنها گذاشتی


* * * * * * * * * * * *


چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی ببین مرگ مرا در من که مرگ

 
من تماشایی است مرا در اوج می خواستی تماشا کن ...... تماشا کن


* * * * * * * * * * * *


مطمئن باش و برو

ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی

به من و عشقی پاک

که پر از یاد تو بود

و خیالم می گفت

تا ابد مال تو بود

تو برو. برو تا راحت تر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

 

* * * * * * * * * * * *


وقتی عشقت تنهات گذاشتنگران خودت نباش که بدون اون چی کار کنی،

شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد