جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه دلتنگی / اس ام اس دوست دارم

میدونی فرق تو با راه چیه؟؟؟
.
.
.
راه رو باید بری تا به آخرش برسی اما تو خودت آخرشیییییی!!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

اگر روزی مرا کردی فراموش
سرت را می کنم در دیگ آبگوشت
اگر روزی برایت گریه کردم
بدان قبلش پیازی رنده کردم.

 

* * * * * * * * * * * *

 

ای که از درد دلم باخبری !!!... قرص دل درد مرا کی می خری ؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

 

* * * * * * * * * * * *

 

آرزو دارم عمرت مثل دستمال کاغذی دستشوپی باشه
سفید و مفید و دراز

 

* * * * * * * * * * * *

 

آب مایه حیات است در مصرف برق صرفه جویی کنید.

روابط عمومی شرکت گاز...

 

* * * * * * * * * * * *

 

شنیدم معروف شدی !!

آنقدر که شبکه های ماهواره ای از زندگیت فیلم برداری میکنن.
:
:
:
اسم شبکه هم اینه :
Animal TV

 

* * * * * * * * * * * *

 

مرد به سرعت به خانه آمد و فریاد زد :

عزیزم ساکتو ببند ، من همین الان 100 میلیون برنده شدم .

زن : حالا کجا بریم ساحل ، یا کوه ؟

مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببند از جلو چشمام گم شو!!!

 

* * * * * * * * * * * *

 

میدون مزایای مجرد بودن چیه ؟

از هر طرف تخت که عشقت کشید میتونی بیای پایین...

* * * * * * * * * * * *

 

هر چند لطیف و سبز و با احساسی

معصوم و نجیب و پاک همچون یاسی

هر چند فرشته ای ولی می ترسم

یک روز بفهمم که تو هم الیاسی...

 

اس ام اس جدید،پیامک خنده دار،اسمس خنده دار،اس ام اس خنده دار،پیامک خیلی خنده دار،آف خنده دار،اس ام اس خنده دار 91،پیامک شاد و خنده دار،مسیج خنده دار و جذاب،اس ام اس توپ خنده دار،sms،sms91،sms 2012
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد