جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس عاشقانه جدید

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را ...

اس ام اس عاشقانه مرداد 89

* * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدید مرداد 89

از نفرت تا علاقه یک محبت از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

اس ام اس غمگین مرداد 89

* * * * * * * * * * * *

 

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !

 

* * * * * * * * * * * *

 

عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره

وقتی یارشو با کسی می بینه

وقتی بفهمه اون دوستش نداره

وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم / هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

سازگلهای دلم آهنگ توست  / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اماجان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست . . .؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا  /  دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود  /  چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده

تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ،  با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید / دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم / تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

در دوستیِ ما،

پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو همان مهربانی هستی؟!

یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید ...

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

دلگیر وبی قرارم ،غمگین تر از بهارم ، وقتی تو رو ندارم ، آهای گل انارم...

 

* * * * * * * * * * * *

 

مینویسم من که از دوریه تو خسته ی خستم

مطمین باش که از دورترین فاصله ام یاد تو هستم

 

* * * * * * * * * * * *

 

وقتی دلی برای دلی تنگ می شود،انگار پای عقربه ها لنگ می شود

هرکس به جز عزیز دلت یک غریبه است..وقتی دلی برای دلی تنگ می شود!

 

* * * * * * * * * * * *

 

عصری است غریب و آسمان دلگیر است... افسوس برای دل سپردن دیر است

هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت... عیب از من و عشق بی تقصیر است

 

* * * * * * * * * * * *

 

من دل به کسی جز تو به آسان ندهم / چیـزی که گران خریدم ارزان ندهم

صد جان بدهم در آرزوی دل خویش / وان دل که تو را خواست به صد جان ندهم

 

* * * * * * * * * * * *

 

تب وتابی داره باتو بودن ای حبیب / قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب

در رهت جانی را ستودن ای شکیب / عاشق را معشوق بودن ای رقیب

 

* * * * * * * * * * * *

 

نیازمند لبت،جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

اس ام اس جدید،اس ام اس،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عاشقانه مرداد 89،پیامک عشقولانه،پیامک عاشقانه جدید،پیامک عاشقانه جدید مرداد 89،اس ام اس لاو جدید،اس ام اس لاو مرداد 89 ، اس ام اس 89،اس ام اس عاشقانه 2010،مسیج عاشقانه،مسیج جدید،پیامک جدید،مسیج لاو جدید،اس ام اس احساسی،اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد