جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

نایس اس ام اس - اس ام اس عاشقانه جدید 90 - 2011

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها تو بودی  برایت ثانوی پیدا نکردم

 

* * * * * * * * * * * *

 

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست

 

* * * * * * * * * * * *

 

من همه نیلوفران را فرش راهت میکنم / من جهانی را فدای یک نگاهت میکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * *

 

از : افسر نگهبان
به : ریاست محترم دل
اینجانب عشق فارغ التحصیل رشته ی محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از شعبات قلب شما انجام وظیفه کنم.

* * * * * * * * * * * *

روزی هزار بار دلم زنده میشود ، وقتی که از هوای تو آکنده می شود. گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند، یادتو بر مسیر لبم خنده می زند.

* * * * * * * * * * * *

باور کن آن “میم” مالکیتی که به آخر اسمم اضافه میکردی
بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که شنیده ام

 

* * * * * * * * * * * *

 

حالا که قرار نیست دیگر حوا ی من باشی
به چه امیدی آدم شوم ؟

 

* * * * * * * * * * * *

 

این فاصله ها که بین ما بسیارند  / از بودن ما کنار هم بیزارند
یک روز برای دیدنت می آیم / اما اگر این فاصله ها بگذارند . . .

 

* * * * * * * * * * * *

نگاه تو سیب است
و من نیوتنی بیچاره
بی خواب از کشف جاذبه . . .

 

* * * * * * * * * * * *

دوست داشتن زیباست ..نه برای لمس کردن برای حس کردن

 

* * * * * * * * * * * *

 

عاشقی را از قلیان بیاموز که در سرش آتشی

و در دامنش اشکی و در سـیـنـه اش آهی است

 

* * * * * * * * * * * *

 

تو همان لاله سرخی منم آن بلبل مست ، بودنت زندگی ام نبودنت مرگ من است.

* * * * * * * * * * * *

 

عاشق تر از همه ی ما ،موش کوری هست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد