جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس دلشکسته ها جدید

اس ام اس غمگین و دل شکسته اسفند 88

 

 

هنگامی که اشک در چشمای خشکید آموختم : بدون احساس دوست داشتن هم میشود زندگی کرد و روزگار گذراند. آموختم سکوت بهترین مرحم است بر قلب شکسته و زخم خورده...

.

.

.

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی...

.

.

.

خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است.

.

.

.

ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب ، اما دلها وقتی میشکنن میشن یه سوال بی جواب...

پر از سوال بی جوابم.

.

.

.

پروانه به شمع بوسه بزد و بال و پرش سوخت / بیچاره از این عشق سوختن آموخت

فرق من و پروانه در این است / پروانه پرش سوخت من جگرم سوخت...

.

.

.

کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود...

.

.

.

نبودی بی تو پنهان گریه کردم....

تو را دیدم و خندان گریه کردم...

برای اینکه اشکهایم را نبینی...

نشستم زیر باران گریه کردم...

.

.

.

گر لایق ما نیست که که ما یاد تو باشیم  بگذار که در سایه دیوار تو باشیم.

.

.

.

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را

.

.

.

اتل متل جدایی.... عروسکم کجایی؟

گاو حسن پریشون یه دل داره پر از خون...

عشقم که رفت هندستون ...خونم شده قبرستون...

یه عشق دیگه بردار ... یه دنیا غصه بردار...

اسمشو بزار بچگی ...تا آخر زندگی...

هاچین و واچین تموم شد... عمر منم حروم شد...

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 http://zolalgoie.blogsky .com

سلام ....از احساس ...از عشق سخن بکو این راه ناتمام همت می طلبد...موفق باشید به من هم سر بزن وخوشحالم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد