جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس غم خرداد 92

به اندازه تمام بودنت ، بعد از رفتنت ، نابودم کردی !
.
.
لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!
فرستنده : سما
.
.
کوچک که بودم کشتی هایم که غرق می شد سریع برگی از دفتر مشقم می کندم و دوباره یکی عین آن را می ساختم !
حالا ولی روزهاست که کشتی هایم غرق شده و تنها در حسرت آنم که چرا دیگر دفتر مشقی ندارم ؟!
.
.
دلم دیگر به زندگی گرم نیست
مادر می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !
اما چگونه ؟ وقتی از هر طرف میروم به تو می‌رسم ؟!
.
.
خیلی وقته که برای دیدن تو ، اول باید چشمهایم را ببندم …
.
.
خنده های زورکی ام را باور نکنید
من بدون گریه میمیرم …
.
.
شیشه های خانه ها را دستور دادند دوجداره باشد ، دیگر وقتی باران می بارد صدایش شنیده نمی شود …
یاد اشکهای بی صدای خودم افتادم !
.
.
دراز میکشم
خیره میشوم به سقف
اشکهایم میچکند
سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:21

قشنگن خیلی

zakaria چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:52 http://www.smsvjok.ir/

سلام همکار عزیز وبلاگ خوبی داره اگر مایل به تبادل لینک هستی

سایت منو به اسم

اس ام اس جدید

لینک کن بعد خبرم کن تا شما رو لینک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد