جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اسمس طعنه دار و نیش دار 92

عزیزم اونی که با دیدنت " کــــف " میکنه دلستره نــــه مــــن ....:|


* * *
اسمس طعنه دار و نیش دار 92

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام؟؟؟!!!...

که حالا تلفن خوش خیالت تو را...

مشترک مورد نظر من میخواند...؟!

مورد نظر شاید...ولی مشترک...!؟

هه...گفتم که خوش خیال است...!!!

من + تو = محال

* * *


حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم

ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری

هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی

روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره


* * *


یــکی بــرای هــر نـــفــــس حــــوایـی دارد

و

دیگـــری هـــوایــی بــرای نــفــس هایـش نـــدارد !



* * *


بـا اعصاب من بـازی نکن

بخـوام باهات بـازی کنــم شهربـازی میشی!


* * *


چه کسی برای عشقبازی من

شعر اتل متل خواند

که تو پا ورچیدی


* * *


داشتنت حقیقتاً رؤیای قشنگی بود.

اما واقعیتش

نه ثانیه ای خوشی داشت

نه خاطره ای مرور کردنی،

و نه هیچ چیز دیگر!

فقط درد داشت...


* * *


فقط برای دلخوشی!

جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.

به دنبال یک دوستت دارم الکی.

نبود که نبود…


* * *
اسمس طعنه دار و نیش دار 92

هیــــــس !!!

آرام تر..

مگر سر اورده ای با این همه ســــــــَر و صـــــــــدا؟!...

برو..

هروقت دل آوردی برگرد..


* * *


تو همان سنگـِ در جویبار روزگاری

و من

همان آب روان

هرچه و هرطور که میخواهی باش

من

کار خودم را خواهم کرد!


* * *
اسمس طعنه دار و نیش دار 92

با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …

با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …

مهم قصه ایست که تمام می شود !



* * *


سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند ...
دارم خرده های دلم را...
چسب میزنم... راستی این دل ... دل می شود ؟


* * *


تا قیامت هم خیانت کنم

باز حساب مان

پاک نمی شـــود!!!!


* * *


نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادگی از ادمای بی ارزش می گذرم . . .


* * *


روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم که خــودش رو " جــــو " گرفته !

دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه ....!


* * *


مدتهاست
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
تا باران "عشـــــق" را
تجربـــــه نکنم!
دیگر توان مقابلـــــه با
تب و لرز
برایـــــم باقی نمانــــده است!!!


* * *


خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن :
تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بــــــی لیــــــاقــــــت هــــــای عزیــــــــز !
لطفا برای رفتن یهـ ذره خلاقیت به خرج بدین ... !


* * *
اسمس طعنه دار و نیش دار 92

هی فلانی !

رفتن حق همه ی آدمهاست...

فقط خواستم بدونی ،

اگه مونده بودی..

*بهارم*قشنگ تر بـــود ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد