جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس دوری و دلتنگی

نــــــــــــــــایس اس ام اس

پیامک دلتنگی،اس ام اس جدایی،مسیج دوری،اس تنهایی

 www.nice-sms.mihanblog.com

این وبلاگ یادگاری است نایس اس ام اس که روزی از بهترین وبلاگ های جک و اس ام اس بود و معلوم نیست به چه دلایلی مسدودش کردن !!!!


توی این دنیای نکبتی کی به جز من واست دلواپسه / اینجوری نکن با من ، تو رو خدا بیا دیگه دوری بسه

 

* * * * * * * * * * * *

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی...

 

* * * * * * * * * * * *


دوری پایان دوستی نیست
گاهی لطیف ترین غم دنیاست!!!

 

* * * * * * * * * * * *


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت

 

* * * * * * * * * * * *


مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/  ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی

 

* * * * * * * * * * * *


ماهی از بی آبی نمی میرد.بالا و پایین پریدنش را بنگر،به خاطره دوری از آب خود را میکشد!

 

* * * * * * * * * * * *


نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم

 

* * * * * * * * * * * *


عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور

* * * * * * * * * * * *


بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .

 

* * * * * * * * * * * *


آخر ای دوست نخواهی پرسید که دل از دوری رویت چه کشید ؟ سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو بدادش نرسید .

 

* * * * * * * * * * * *

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری

 

* * * * * * * * * * * *

دورم ز تو ای خسته ی خوبان چه نویسم ، من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم.

 

* * * * * * * * * * * *

این دل منه
دیدیش؟
ندیدیش؟؟؟
حق داری آخه از دوریت یه ذره شده........

 

نظرات 1 + ارسال نظر
داش حمید جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:31 http://headgames.blogfa.com

وبلاگت خوبه اما نظر نداری اگر می خواهی وبلاگت معروف بشه حتما یه سر به وبلاگم بزن.اگر نیای این طوری می شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد