جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

جک جوک و اس ام اس جدید

جوک و اس ام اس جدید / آموزش وبلاگ نویسی و افزایش آمار و رنک / نرم افزار و بازی موبایل و کامپیوتر/کنکور/ آهنگ جدید/ عکس بازیگران

اس ام اس دلشکسته ها احساسی و رمانتیک 90

دلم شکسته است، میشودبرای من کمی دعا کنی؟
یا اگه خدا اجازه میدهد،کمی بجای من خدا خدا کنی؟
راستش دلم مثل یک نماز بین راه،خسته و شکسته است،
میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا خداکنی


 

* * * * * * * * * * * *


نمیتونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه ولی میتونیم بهش یاد بدیم که اگه شکست لبه ی تیزش دسته اونی که دلمون رو شکسته نبره ....


* * * * * * * * * * * *


گاهی باران همه دغدعه اش باران نیست ، گاهی از غصه میبارد...


* * * * * * * * * * * *


خوشا از بند دام عشق رستن-ز دست بی وفایان دل گسستن - نصیب این دل وامانده این شد- شکستن هی شکستن هی شکستن

گر مذهب مردمانِ عاقل داری / یک عشق بسنده کن که یک دل داری . . .


* * * * * * * * * * * *


یا بفرما به سرایم، یا بفرما به سر آیم / غرضم وصل تو باشد، چه تو آیی چه من آیم


* * * * * * * * * * * *

خداوندا تو ستاری / همه خوابندو تو بیداری

به حق خوابو بیداری / عزیزم را نگهداری


* * * * * * * * * * * *


درقطره اشکم همه دم نقش تودیدم، این هدیه خوبیست که ازآب گرفتم.هرگز نتوانی که ز من دور بمانی، چون عکس تو را در دل خود قاب گرفتم


* * * * * * * * * * * *


مثل باران خاطراتت ماندنی است¤لحن پرمهر صدایت خواندنیست¤گرچه من اندک زمانى در کنارت بوده ام¤تا ابد مهرو صفایت در وجودم ماندنیست

.

* * * * * * * * * * * *

یه تیکه سلام ، دو فنجون مکث ، یه لحظه سکوت ، به احترام آرزوهامون.


* * * * * * * * * * * *


شبیه برگ پایئزم همیشه قسمت بادم زتو دورم ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.


* * * * * * * * * * * *

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد
توی نامه سوی تو پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد
آنرا مثل گل به تو تقدیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد